Τα νέα προβλήματα που προέρχονται από τον Covid-19
Απουσία Στελεχών
Εάν η λειτουργία τηλε-πωλήσεων δεν είναι διαθέσιμη λόγω ασθένειας, ο χονδρέμπορος/ειδικός συνεργάτης δεν μπορεί να λάβει παραγγελίες πελατών και απαιτεί λύση επιχειρησιακής συνέχειας.
Αποφυγή Επισκέψεων
Οι πελάτες είναι λιγότερο πρόθυμοι να ψωνίσουν στην αποθήκη για αποφυγή επισκέψεων λόγω Covid-19 και προτιμούν να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ψηφιακές παραγγελίες για να κανονίσουν την παράδοση.
Συρρίκνωση Αγοράς
Μεγάλα τμήματα της πελατειακής βάσης τροφίμων συρρικνώθηκαν, οπότε οι προμηθευτές πρέπει να δημιουργήσουν νέα κανάλια προς την αγορά για να αποκτήσουν νέους πελάτες.
Μείωση Μετακινήσεων
Η κυβέρνηση έχει συστήσει στους πολίτες να ελαχιστοποιήσουν τις μετακινήσεις, οπότε οι πωλήσεις στα καταστήματα έχουν συρρικνωθεί ενώ οι ψηφιακές πωλήσεις έχουν επιταχυνθεί απότομα.
Αλλαγή Νοοτροπίας
Οι πελάτες αποφεύγουν να στοκάρουν. Άρα ένας προμηθευτής εκτελεί περισσότερες παραγγελίες με μικρότερο τζίρο η καθεμιά, όμως με το ίδιο προσωπικό. Είναι απαραίτητη η μείωση των εισερχόμενων κλήσεων.
Ψηφιακές Πληρωμές
Οι πελάτες και οι χονδρέμποροι είναι λιγότερο πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν συναλλαγές με φυσικά μετρητά και επιλέγουν άλλους τρόπους εξόφλησης, όπως εμβάσματα και πληρωμές με κάρτα.
Επικοινωνήστε με ένα Σύμβουλο μας, ώστε να σας προτείνουμε τη βέλτιστη λύση για την επιχείρησή σας.